Reklamné predmety a 4 dôvody prečo do nich investovať

V súčasnosti žijeme v digitálnej dobe, ktorá podnikateľom ponúka veľa možností, ako efektívne propagovať svoje produkty a služby prostredníctvom internetu. Email marketing, reklama cez sociálne média alebo SEO optimalizácia webových stránok dnes patria medzi bežné praktiky, ktoré používajú na zviditeľnenie sa nie len mladé obchodné značky, ale aj tie veľké, so silným postavením na trhu. Reklamné predmety preto dostávajú čoraz menší priestor. Ich potenciál a sila ostávajú často podceňované a nevyužité. Otázka teda znie: „Oplatí sa dnes ešte investovať do reklamných predmetov“?

Reklamné predmety zvyšujú povedomie o vašej značke

Na rozdiel od iných foriem marketingu, reklamné predmety majú dlhú životnosť. Podľa výskumu až 87% z príjemcov si nechá reklamné produkty dlhšie ako jeden rok. Navyše 90% z nich ich použije aspoň raz za týždeň a 10 % príjemcov tento produkt daruje priateľom alebo rodine. Týmto priamo prispievajú k zvýšeniu povedomia o vašej značke. Je to jednoduché. Čím viac budete propagovať vašu značku, tým viac budú zákazníci o vašej spoločnosti vedieť. Záujem o vaše výrobky a služby sa zvýši.

Reklamné predmety posilňujú vernosť cieľovej skupiny

Efekt spojený s prijatím niečoho zadarmo snáď nikdy nevybledne. Ľudia zažívajú pocit radosti, ak získajú niečo nečakané. Tak prečo nespojiť túto pozitívnu emóciu práve s vašou značkou? Výskum ukázal, že propagačné predmety príjemcovia ocenia takmer o šesťkrát viac v porovnaním s inými formami reklamy. Najčastejšie používanými propagačnými výrobkami sú rôzne kancelárske a manažérske predmety. Jedným z dôvodov, prečo je to tak je, aby vaša značka bola uložená v blízkosti spotrebiteľa.  To znamená, že ostáva v popredí jeho mysle, či už vedome alebo podvedome, takže pravdepodobnosť nákupu vášho produktu alebo služby sa zvyšuje vzhľadom k neustálemu pripomenutiu. 

Sú cenovo dostupné

Ak zoberieme do úvahy náklady spojené s reklamou a vydelíme túto sumu počtom videní,  propagačné predmety sú cenovo dostupnejšie oproti iným typom reklám. Iné druhy marketingu, či už tlačové alebo televízne reklamy, môžu byť ľahko zabudnuté. Preto propagačné predmety môžu stáť podstatne menej, ak zoberieme do úvahy tento fakt. Navyše príjemcovia si ich uchovávajú pomerne dlhú dobu, niekedy aj roky, odovzdávajú ich ďalej, čím ich počet videní stále stúpa.    

Sú užitočné a jedinečné

Na reklamných predmetoch je skvelé to, že sa dá z pomerne nezaujímavého predmetu vytvoriť pomocou kreatívneho obsahu a výnimočného dizajnu niečo jedinečné s vlastnosťou pútať pozornosť tak, že to budú chcieť vlastniť aj ostatní. Navyše príjemca si vašu značku ľahšie zapamätá, ak mu darujete trebárs USB kľúč v nevšednom dizajnérskom prevedení, ktorý nie len logom, ale aj tvarom pripomenie, aké služby či produkty predávate. 

          

 

TRIPSY s.r.o.
Fučíkova 462
925 21 Sládkovičovo
IČO: 36276464
IČ DPH: SK2022077123

PREVÁDZKA

Šamorínska 4152
903 01 Senec

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *